-
Przewodniczący Komitetu Nauk
Pedagogicznych - prof. dr hab. Tadeusz Lewowicki,
-
prof. dr hab. W. Duch – Zastosowanie
kognitywistyki,
-
dr W. Lewandowski –
E-technologie w kształceniu,
-
dr A. Skarbińska –
Możliwości wykorzystania narzędzi technologii informacyjnej
w edukacji,
-
mgr E. Szala, dr M. Szala –
Metody sztucznej inteligencji w diagnostyce i analizie
danych pedagogicznych.
-
prof. dr hab. J. Gajda,
Humanizm jako trwała podstawa edukacji medialnej,
-
prof. dr hab. K. Denek,
Edukacja w tworzącym się społeczeństwie informacyjnym,
-
prof. dr hab. S. M.
Kwiatkowski, Technologia informacyjna w procesie
globalizacji edukacji,
-
prof. dr hab. Z.
Melosik,
Mass media a przemiany kultury współczesnej,
-
prof.
dr hab. S. Juszczyk, Program Pionier – implikacje
edukacyjne,
-
prof. dr hab. inż. W.
Osmańska-Furmanek, prof. dr hab. inż. Marek Furmanek, mgr J.
Jędryczkowski, Multimedialny moduł edukacyjny jako
element systemu kształcenia na odległość.
-
mgr
G. Gregorczyk, Informatyka i pedagogika,
-
prof. dr hab. J. Gnitecki, Tworzenie oscylacyjnych struktur
wiedzy w procesie kształcenia w okresie cywilizacji
informacyjnej,
-
prof. dr hab. B.
Kaczmarek, Mózg a komputer – umysł otwarty czy
zamknięty?,
-
dr A. Tarnowski,
Intencjonalność i automatyzm w modelach teoretycznej uwagi,
-
dr M. Błaszak, Rozszerzona
reprezentacyjna architektura umysłu,
-
mgr A. Bezmienow, Przeżycie
percepcyjne jako podstawowa kategoria poznawcza w
fenomenologii,
-
prof. dr hab. M. M. Sysło,
Technologia informacyjna zmieniająca edukację,
-
prof. zwycz. dr hab. A.
Straszak, Sieciowa infrastruktura edukacyjna
społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej,
-
dr H. Batorowska, Słuchacze
studiów podyplomowych prowadzonych przez Instytut
Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej AP im. KEN w
Krakowie jako propagatorzy technologii informacyjnej,
-
dr G. Penkowska,
Technologia informacyjna w kształceniu nauczycieli różnych
specjalności,
-
mgr Dorota
Siemieniecka-Gogolin, Technologia informacyjna a twórczy
nauczyciel,
-
mgr A. Kołacz, Technologia
informacyjna w szkole,
-
mgr J. Buczyńska, O studium
podyplomowym w zakresie technologii informacyjnej w
nauczaniu niestacjonarnym,
-
prof. dr hab. W.
Zawadowski, mgr K. Mostowski, Metafora w edukacji
matematycznej,
-
ks dr J. Kloch,
Inteligentne wyszukiwanie internetowych źródeł edukacyjnych
i naukowych,
-
dr K. Kotlarski,
Kontrowersje wokół inteligencji emocjonalnej,
-
mgr W. Dziarnowska,
Fenomenalność a subiektywność. Na czym polega osobliwość
qualiów?,
-
mgr K. Mostowski, Badanie
wyobraźni przestrzennej za pomocą programu PunktXYZ,
-
dr E. Kushtina, mgr R.Wojtaś,
mgr P.Różewski, Podejście kognitywne do projektowania
materiałów dydaktycznych dla edukacji zdalnej w środowisku
LearningSpace,
-
prof. dr hab. K. Wenta,
Przygotowanie studentów do wykorzystania Internetu,
-
dr K. Wieczorkowski,
Nauczanie na odległość,
-
dr
M. Bendt-Schreiber, mgr A. B. Kwiatkowska, mgr
A. Polewczyński, K. Skowronek, prof. dr hab. W. Duch,
Pokolenie dorastające z komputerem wkracza na
uniwersytety – nowe wyzwania edukacyjne,
-
dr hab. T. Rzeżuchowski,
Konkurs internetowy z matematyki,
-
mgr J. Buczyńska, Kilka
refleksji z badań pilotażowych dotyczących wykorzystania
szkolnej pracowni internetowej przez gminę,
-
prof. dr hab. A.
Klawiter, Przedmiot słuchowy a słuchowe rozpoznawanie
przedmiotu,
-
prof. dr hab. P. Tyrała,
Multimedialny charakter symulacji komputerowej,
-
dr
Z. Madeja, Multimedialność czy polisensoryczność?
(neuropsychologiczne moderatory i akceleratory edukacji
przed monitorami ekranowymi.
-
dr J. Z. Górnikiewicz, Sztuka ważenia słów w
edukacji na dystans,
-
mgr inż. W. Póljanowicz, mgr
P. Wojda, mgr E. Kołodziejska, Nowe możliwości, potrzeby
i zastosowania nauczania na odległość na podstawie
praktycznego eksperymentu,
-
mgr Z. Mikurenda,
Profesjonalne systemy wideokonferencyjne w projektach
edukacyjnych,
-
mgr inż. S. Gurdała, Interakcja między
uczestnikami kursu internetowego na przykładzie Studium
Menedżerskiego Global MiniMBAÔ,
-
dr
Z. Kozieł, Geokompozycje jako ujęcia
wideograficzne,
-
dr T. Szlendak,
Autoportrety i teoria umysłu,
-
mgr M. Poniatowska,
Charakterystyka systemów CAA,
-
prof. dr hab. inż. W.
Osmańska-Furmanek, prof. dr hab. inż. M. Furmanek, Struktury
informacyjne komunikatu multimedialnego w formie
prezentacji,
-
mgr J. Skiba, Analiza
zastosowania multimedialnych programów komputerowych w
procesie dydaktycznym,
-
mgr A. Stasiewicz,
Multimedialne prace dyplomowe,
-
mgr M. Kołacz, Systemy
multimedialne w edukacji,
-
prof. dr hab. K.
Żuchelkowska,
Edukacyjne programy komputerowe w rozwijaniu aktywności
twórczej uczniów klas młodszych,
-
prof. dr hab. W.
Lipiński,
Edukacyjne zastosowanie programu Mathcad w rozwiązywaniu
układów równań różniczkowych,
-
mgr K. Dałek, Jakie zmiany
powoduje stosowanie nowych technologii w szkolnym
nauczaniu matematyki?,
-
dr inż. T. Kwater,
Wspomaganie komputerowe w kształceniu kulturowym na lekcjach
języka polskiego w szkole podstawowej i gimnazjum,
-
mgr A. Stasiewicz,
Programowanie obiektowe w kształceniu przyrodników,
-
mgr M. Miłan-Arciszewska, Wykorzystanie
interakcyjnych właściwości edytora pisma nutowego w
nauczaniu i uczeniu się muzyki w Wyższym Zawodowym Studium
Pedagogicznym,
-
mgr B. Didkowska,
Propozycja zajęć plastycznych wykorzystujących komputer jako
narzędzie plastyczne,
-
dr A. Serdyński,
Wykorzystanie metody projektów do interdyscyplinarnego
nauczania informatyki,
-
dr D. Morańska, Authoware
Professional for Windows – uniwersalne narzędzie do
tworzenia oprogramowania wspomagającego kształcenie,
-
dr J. Gruba, Komputerowe wspomaganie nauki czytania
dzieci 6-letnich,
-
mgr A. Watoła, Komputer we
wspomaganiu pracy dydaktyczno-wychowawczej w przedszkolu,
-
mgr D. Szymko, Media w
kształceniu specjalnym,
-
mgr M. Abelite, Technologia
informacyjna w kształceniu studentów pedagogiki
rewalidacyjnej,
-
ks. mgr A. Zakrzewski,
Elektroniczne obrazy w katechezie czyli e-ikony.