Konferencja Naukowa MEDIA – EDUKACJA – KOMUNIKACJA SPOŁECZNA |
Zielona Góra, 5 - 6 kwietnia 2017
KOMITET NAUKOWY | KOMITET ORGANIZACYJNY | ZAŁOŻENIA I CELE | PROGRAM | ZGŁOSZENIA |
Wskazówki dla Autorów dotyczące redagowania tekstu |
Uprzejmie prosimy o przygotowanie tekstu artykułu zgodnie z poniższymi wskazówkami i zapisanie go w pliku o nazwie: Nazwiskoautora_2016.
Obowiązują dwa wzorce dotyczące objętości referatów:
• referaty o objętości 0,5 arkusza wydawniczego, czyli 20 tys. znaków (lecz nie więcej niż 21 tys. znaków lub 11 standardowych stron maszynopisu, wliczając wszystkie obiekty graficzne, np. tabele, rysunki, wykresy),
• referaty nieprzekraczające 6 standardowych stron maszynopisu.
Zalecenia redakcyjne:
• czcionka Times New Roman 12 pkt., odległości między wierszami 1,5 linii, wszystkie marginesy 2,5 cm, wcięcie akapitu 1 cm, wyrównanie do lewego marginesu. Prosimy o ustawienie numeracji stron - od 1, na dole strony, wyśrodkowane,
• wszystkie tabele, rysunki, wykresy oraz inne obiekty nie mogą przekraczać 13 cm - szerokość i 15 cm - wysokość. Wykresy, ilustracje i zdjęcia muszą posiadać jakość odpowiednią dla druku czarno-białego (rozdzielczość 300 dpi),
• nagłówek i tytuł artykułu powinny mieć poniższą postać:
Imię i nazwisko autora Adres e-mail Jednostka Uczelnia Miejscowość Tytuł referatu (wyśrodkowany, pogrubiony)
• w tekście artykułu (poza tytułem i podtytułem) proszę nie używać twardej spacji (Ctrl + Shift + spacja) oraz miękkiego Entera (Shift + Enter). Oznacza to, że tzw. jednoliterówki mogą pozostać na końcu wiersza. Proszę nie stosować dzielenia wyrazów (wyłączyć opcję „Dziel wyrazy automatycznie”).
• proszę nie używać opcji „Punktowane i numerowane”. Numery należy wpisywać bezpośrednio z klawiatury, np.:
1. Treść punktu pierwszego. 2. Treść punktu drugiego. 3. Treść punktu trzeciego itd.
w podobny sposób należy wypunktować listę, wpisując znak pauzy, np.:
- treść punktu pierwszego, - treść punktu drugiego, - treść punktu trzeciego.
• obowiązuje następujący sposób sporządzania przypisów w tekście artykułu: (Kowalski, 2014, s. 5). Proszę nie używać opcji przypisów dolnych. Na końcu artykułu należy zamieścić pełny opis bibliograficzny cytowanych pozycji, w kolejności alfabetycznej, według wzoru:
Carr N. (2013), Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg, Wyd. Helion, Gliwice. Nalaskowski A. (2012), MEN do poprawki, „Angora” nr 9, s.10-11. Ostrowska U. (2006), Aksjologiczne podstawy wychowania, [w:] Pedagogika, red. B. Śliwerski, t. 1, GWP, Gdańsk. Spitzer M. (2015), Cyfrowa demencja, W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci, Wyd. Dobra Literatura, Słupsk. Zan D.(2014) Nowoczesna szkoła, www.newschool.pl [21.04.2014].
Uprzejmie prosimy Autorów o przestrzeganie powyższych reguł. Artykuły niespełniające wytycznych, szczególnie dotyczących przypisów i wielkości wykresów oraz innych obiektów graficznych, zostaną odesłane do Autora z prośbą o dokonanie niezbędnych korekt.
|