Szanowni Państwo Magistranci, uprzejmie informuję, że jestem przy komputerze w godzinach seminarium. Proszę o kontaktowanie się ze mną w sprawach związanych z Państwa pracami.

Szanowni Państwo, studenci I roku, materiał, który przedstawiam, obejmuje dwie jednostki (dwa wykłady i dwoje ćwiczeń), które według rozkładu zajęć miałyby się odbyć 25 marca i 1 kwietnia. Na razie jednak nie wiadomo, co nas czeka.

W praktyce nie oddzielam tych dwóch form zajęć. Łączę bezpośrednio wykład z ćwiczeniami.

W tekście znajduje się 15 zadań, które należy przemyśleć zgodnie z poleceniami i przygotować się do ich ustnego omówienia. Jednak, gdy zajdzie taka konieczność, gdyby wyjątkowa sytuacja się przedłużała, poproszę Państwa o pisemne opracowania, a o szczegółach oczywiście poinformuję.

Ponieważ uważam, że zajęcia są dla Państwa, proszę o podanie zagadnień (pytań, propozycji co do problemów, które ewentualnie miałbym włączyć do zajęć. Każde z Państwa ma obowiązek podania jednej propozycji. Będę je uwzględniać w trakcie wykładów.

Przepraszam za techniczne usterki w tekście wykładu, dotyczy to głównie schematów. Jednak są one licznie cytowane i można, jeśli są niejasne, znaleźć je w literaturze przedmiotu lub po prostu w internecie.

Mój adres: M.bugajski@kkjs.uz.zgora.pl 

odbiorca-i-adresat-w-procesie-komunikacji

Szanowni Państwo, poniżej tekst kolejnego wykładu. Proszę uważnie go przeczytać, a następnie podzielić na mniejsze logicznie wydzielone całości. Każdą wyodrębnioną cześć proszę zatytułować ze względu na jej zawartość merytoryczną. W ten sposób otrzymają Państwo zestaw problemów do przemyślenia i przedyskutowania na zajęciach.

Język a przestrzenie wizualne i akustyczne