Logo XII ZDPM

XII Zielonogórskie Dni Pedagogiki Mediów

 

Konferencja Naukowa

MEDIA – EDUKACJA – KOMUNIKACJA SPOŁECZNA

Zielona Góra, 5 - 6 kwietnia 2017

 

 

 

 

KOMITET NAUKOWY KOMITET ORGANIZACYJNY ZAŁOŻENIA I CELE PROGRAM ZGŁOSZENIA

 

 

 

 

 

Wskazówki dla Autorów dotyczące redagowania tekstu

 

 

Uprzejmie prosimy o przygotowanie tekstu artykułu zgodnie z poniższymi wskazówkami i zapisanie go w pliku o nazwie: Nazwiskoautora_2016.

 

Obowiązują dwa wzorce dotyczące objętości referatów:

 

• referaty o objętości 0,5 arkusza wydawniczego, czyli 20 tys. znaków (lecz nie więcej niż 21 tys. znaków lub 11 standardowych stron maszynopisu, wliczając wszystkie obiekty graficzne, np. tabele, rysunki, wykresy),

 

• referaty nieprzekraczające 6 standardowych stron maszynopisu.

 

 

Zalecenia redakcyjne:

 

• czcionka Times New Roman 12 pkt., odległości między wierszami 1,5 linii, wszystkie marginesy 2,5 cm, wcięcie akapitu 1 cm, wyrównanie do lewego marginesu. Prosimy o ustawienie numeracji stron - od 1, na dole strony, wyśrodkowane,

 

• wszystkie tabele, rysunki, wykresy oraz inne obiekty nie mogą przekraczać 13 cm - szerokość i 15 cm - wysokość. Wykresy, ilustracje i zdjęcia muszą posiadać jakość odpowiednią dla druku czarno-białego (rozdzielczość 300 dpi),

 

• nagłówek i tytuł artykułu powinny mieć poniższą postać:

 

Imię i nazwisko autora

Adres e-mail

Jednostka

Uczelnia

Miejscowość

Tytuł referatu (wyśrodkowany, pogrubiony)

 

• w tekście artykułu (poza tytułem i podtytułem) proszę nie używać twardej spacji (Ctrl + Shift + spacja) oraz miękkiego Entera (Shift + Enter). Oznacza to, że tzw. jednoliterówki mogą pozostać na końcu wiersza. Proszę nie stosować dzielenia wyrazów (wyłączyć opcję „Dziel wyrazy automatycznie”).

 

• proszę nie używać opcji „Punktowane i numerowane”. Numery należy wpisywać bezpośrednio z klawiatury, np.:

 

1. Treść punktu pierwszego.

2. Treść punktu drugiego.

3. Treść punktu trzeciego itd.

 

w podobny sposób należy wypunktować listę, wpisując znak pauzy, np.:

 

- treść punktu pierwszego,

- treść punktu drugiego,

- treść punktu trzeciego.

 

• obowiązuje następujący sposób sporządzania przypisów w tekście artykułu: (Kowalski, 2014, s. 5). Proszę nie używać opcji przypisów dolnych. Na końcu artykułu należy zamieścić pełny opis bibliograficzny cytowanych pozycji, w kolejności alfabetycznej, według wzoru:

 

Carr N. (2013), Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg, Wyd. Helion, Gliwice.

Nalaskowski A. (2012), MEN do poprawki, „Angora” nr 9, s.10-11.

Ostrowska U. (2006), Aksjologiczne podstawy wychowania, [w:] Pedagogika, red. B. Śliwerski, t. 1, GWP, Gdańsk.

Spitzer M. (2015), Cyfrowa demencja, W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci, Wyd. Dobra Literatura, Słupsk.

Zan D.(2014) Nowoczesna szkoła, www.newschool.pl [21.04.2014].

 

 

Uprzejmie prosimy Autorów o przestrzeganie powyższych reguł. Artykuły niespełniające wytycznych, szczególnie dotyczących przypisów i wielkości wykresów oraz innych obiektów graficznych, zostaną odesłane do Autora z prośbą o dokonanie niezbędnych korekt.

 

 


 

 

UZ KMiTI