-
Arends R.I. (2000) Uczymy się nauczać. Warszawa, WSiP.
-
Bruner J. (1974) W poszukiwaniu teorii nauczania. Warszawa, PIW.
-
Camtasia Recorder – program do rejestracji w formie filmu wszelkich
działań na ekranie monitora komputerowego. www.techsmith.com.
-
De
Kerckhove D. (2001a) Inteligencja otwarta. Warszawa, Mikom.
-
De
Kerckhove D. (2001b) Powłoka kultury. Warszawa, Mikom.
-
Duch W. (1998) Czym jest kognitywistyka? „Kognitywistyka i Media w
Edukacji” t.1. 1/1998, 9-50.
-
Dylak S., Konstruktywizm jako obiecująca perspektywa kształcenia
nauczycieli. http://cen.uni.wroc.pl.
-
Gagné R. M., Briggs L. J., Wager W. W. (1992) Zasady projektowania
dydaktycznego. Warszawa, WSiP.
-
Jędryczkowski J. (2002) Koncentracja uwagi jako czynnik sprzyjający
zapamiętywaniu w procesie nauczania z wykorzystaniem prezentacji
multimedialnej. W: J. Morbitzer (red.) Techniki komputerowe w przekazie
edukacyjnym. Kraków, Wyd. Naukowe Akademii Pedagogicznej.
-
Jędryczkowski J. (2003) Profile poznawcze w prezentacji multimedialnej.
„Edukacja. Studia, Badania Innowacje” 4(84), 50-60.
-
Juszczyk S. (2002) Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i
procesów. Toruń, Wyd. Adam Marszałek.
-
Juszczyk S., Janczyk J. Morańska D. Musioł M. (2004) Dydaktyka
informatyki i technologii informacyjnej. Toruń, Wyd. Adam Marszałek.
-
Kozielecki J. (2000) Koncepcje psychologiczne człowieka. Warszawa, Wyd.
Akademickie Żak.
-
Kruszewski K. (red.) (2002) Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela.
t.1. Warszawa, PWN.
-
Łobocki M. (1999) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych.
Kraków, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
-
Łobocki M. (2000) Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków,
Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
-
Maruszewski T. (1996) Psychologia poznawcza. Warszawa, Wyd. Polskie
Towarzystwo Semiotyczne.
-
McLuhan H. M. (2001) Wybór tekstów. Poznań, Wyd. Zysk i S-ka.
-
Niemierko B. (1997) Między oceną szkolną a dydaktyką. Bliżej dydaktyki.
Warszawa, WSiP.
-
Niemierko B. (1997) Pomiar wyników kształcenia ogólnego i zawodowego.
Skrypr dla uczestników II Podyplomowego Studium Pomiaru Dydaktycznego i
Egzaminowania na Uniwersytecie Gdańskim. Gdańsk, Wyd. Uniwersytetu
Gdańskiego.
-
Niemierko B. (1999) Pomiar wyników kształcenia. Warszawa, WSiP.
-
Niemierko B. (2002) Ocenianie szkolne bez tajemnic. Warszawa, WSiP.
-
Okoń W. (1998) Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej. Warszawa, Żak.
-
Osmańska-Furmanek W., Furmanek M. (2002a) Problemy ewaluacji w
kształceniu na odległość W: Diagnoza i ewaluacja w reformie edukacyjnej.
Szczecin, Wyd. „KWADRA”.
-
Osmańska-Furmanek W., Furmanek M. (2002b) Projektowanie prezentacji
multimedialnych jako metoda kształtowania umiejętności dydaktycznych
pedagoga. W: J. Migdałek, B. Kędzierska, (red.) Informatyczne
przygotowanie nauczycieli. Kraków, Wyd. Rabid.
-
Pilch T., Bauman T. (2001) Zasady badań pedagogicznych. Strategie
ilościowe i jakościowe. Warszawa, Wyd. Akademickie Żak.
-
Półturzycki J. (1999) Dydaktyka dla nauczycieli. Toruń, Wyd. Adam
Marszałek.
-
Siemieniecki B., Kognitywistyka a media - obszary cywilizacyjnych
zagrożeń i możliwości. http://www.ped.uni.torun.pl/ztk/a4.htm,
(przejrzano 09.05.2003).
-
Sternberg R. J. (2001) Psychologia poznawcza. Warszawa, WSiP.
-
Strykowski W. (1977) Wstęp do teorii filmu dydaktycznego. Poznań, Wyd.
Naukowe UAM.
-
Toffler A., Toffler H. (1996) Budowa nowej cywilizacji. Polityka
trzeciej fali. Poznań, Zysk i S-ka.
-
Wallace P. (2001) Psychologia Internetu, Poznań, Rebis.
-
Włodarski Z. (1996a) Psychologia uczenia się. t.1. Warszawa, PWN.
-
Xara 3D - program do tworzenia animacji komputerowych.
http://www.xara.com/xara3d/, (przejrzano 11.06.2003).
-
Zimbardo P. G. (1999) Psychologia i życie. Warszawa, PWN.