Studenci w grupach dwuosobowych otrzymują temat oraz dostęp do
materiałów wideo (oczywiście można korzystać z innych źródeł) na
bazie, których muszą przygotować pokaz dla grupy. Oprócz pokazu
należy przygotować i umieścić na Dysku Google dokument prezentację
(jest wzór) zawierający:
●szkic
odczytywanego na początku wprowadzenia,
●tytuł
filmu oraz przedziały czasu, zawierające jego odpowiednie
fragmenty; jeśli korzysta się z samodzielnie odnalezionych
materiałów wideo, należy podać odpowiednie linki,
●szkic
odczytywanego na koniec podsumowania/ refleksji,
●pytania (2 na prelegenta) do testu końcowego (każde pytanie
zamiast odpowiedzi powinno być uzupełnione tytułem filmu
wraz z przedziałem czasu, w którym należy szukać
odpowiedzi).
Każde wystąpienie/pokaz
(zespołu) powinno trwać około 60 minut.
Prezentacje i tematy wystąpień na zajęciach
(rejestracja)
Podpisanie deklaracji RODO
(wybór odpowiednich opcji). Oraz oświadczenia o korzystaniu
z materiałów wyłącznie na potrzeby zajęć.
Materiały (1):
Bezpieczeństwo systemu i ochrona danych:
Ochrona danych cz.2 (28 min) i
cz.3 (76 min):
Jak utworzyć kopię danych w
chmurze? Synchronizowanie danych z Dyskiem OneDrive:
Materiały (2):
Niejawne zagrożenia medialne.
Materiał prezentuje najbardziej
destrukcyjne niejawne zagrożenia medialne. Już u małego
dziecka (nawet poniżej pierwszego roku życia) rozpoczyna się
proces, w efekcie którego jego szanse edukacyjne drastycznie
maleją. Wykład przeznaczony dla rodziców i nauczycieli.
Wyjaśnia przyczyny: zaniku czytelnictwa, utratę zdolności
czytania ze zrozumieniem, spadek kreatywności, "cyfrowej
demencji" oraz systematycznego spadku inteligencji.
●Legalne
i nielegalne transmisje internetowe · Bezpieczeństwo
transmisji internetowych (radio i telewizja internetowa,
TV P2P).
●Przykłady
łamania prawa autorskiego. ·
Kodi - wcześniej pod nazwą XBMC.
●Dekodery
TV Sat - Enigma2 (udostępnianie uprawnień - cccam; sharing;
strumieniowanie wideo do urządzeń mobilnych i komputów w
sieci lokalnej; cardsplittery).