NIELIMITOWANY DOSTĘP DO KURSÓW WIDEO
Uwaga!
Niniejsza witryna nie stanowi oferty
handlowej. Jest to materiał do ćwiczeń na zajęciach
laboratoryjnych przeznaczony dla studentów Uniwersytetu
Zielonogórskiego.
Prezentacja wynosząca
Prezentacja wynosząca: 1:20 do maks.
2:00 min. Krótkie podsumowanie oferty produktowej – jej wartość
(co masz do zaoferowania) skierowana do docelowego segmentu
(przewidywani klienci).
Zwięzły opis produktu / usługi. Opis z
perspektywy klienta / znajomość jego trosk problemów i marzeń.
Treść jasno tłumacząca potencjalnym partnerom biznesowym o co Ci
chodzi. W skład prezentacji wynoszącej dla produktu powinny
wchodzić cztery elementy:
-
Nazwa produktu i jego kategoria.
-
Informacja o problemie, który
próbujesz rozwiązać.
-
Proponowane rozwiązanie.
-
Kluczowa korzyść wynikająca z
zastosowanego rozwiązania.
Uwaga!
Nie należy dodawać pluginów do mediów
społecznościowych na stronie marki. Bardzo popularne
oprogramowanie typu Abblock praktycznie całkowicie je usuwa, co
może prowadzić do zmiany struktury przeglądanej witryny. Zamiast
tego lepiej osadzić normalne przyciski (grafika w prawym górnym
rogu strony).
Przegląd zawartości strony
Zawartość strony:
1. Nagłówek.
2. Tekst
oferty.
3. Zdjęcia
produktu.
4.
Referencje.
5.
Gwarancja.
6. Oferta.
7. Wezwanie
do działania.
Jeśli oferujesz nowy produkt, nową usługę lub promujesz jakąś
sprawę, potrzebujesz strony docelowej, która zagwarantuje
wymierne efekty. To niezbędne, jeśli masz zamiar zamienić swoich
czytelników w klientów, a potem w fanów.
Oferta i gwarancja
Należy pamiętać, iż nic tak nie buduje
wiarygodności sprzedawcy / marki / firmy jak możliwość
bezwarunkowego odstąpienia od umowy sprzedaży lub gwarancja
zwrotu kosztów. Należy jednak pamiętać o specyfice, np. rynku
ebooków i stosowanych tam rozwiązaniach (...). eBook może być
ciekawą propozycją w sytuacji gdy stanowi gratis dla fanów
(...).
O mnie / o firmie
Adiunkt, kierownik Pracowni Technologii
Informacyjno-Komunikacyjnych w Katedrze Mediów i Technologii
Informacyjnych na Wydziale Pedagogiki, Psychologii i Socjologii
Uniwersytetu Zielonogórskiego. Prowadzi badania naukowe, których
problematyka koncentruje się wokół zagadnień: komunikacji,
optymalizacji oddziaływania i percepcji komunikatu
multimedialnego, problemów informatyzacji i zastosowań
technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz multimedialnego
kształcenia na odległość. Autor blisko 50 publikacji w tym
monografii i podręcznika oraz współautor dwóch podręczników
akademickich. Systematycznie rozbudowuje bazę kursów
multimedialnych wykorzystywanych w ramach zajęć dydaktycznych.
Na kilkadziesiąt kursów składają się setki jego filmów
dydaktycznych. W 2006 roku z rąk JM Rektora Uniwersytetu
Zielonogórskiego odebrał indywidualną nagrodę II-go stopnia za
osiągnięcia naukowe. Drugą Nagrodę JM Rektora, za działalność
dydaktyczną, otrzymał w 2009 roku. Kolejną, zespołową Nagrodę JM
Rektora otrzymał za osiągnięcia organizacyjne w roku akademickim
2011/12. Oprócz oficjalnych wyróżnień w maju 2006 roku w ramach
plebiscytu studenckiego „Belfer Roku” został uhonorowany tytułem
„Najsympatyczniejszy”, a w 2007 - „Najbardziej komunikatywny”.
Co o mnie / o firmie mówią inni
Cytaty z publikacji prasowych, forów,
blogów itd.
|